Home sweet Home

23 september 2009 - London, Verenigd Koninkrijk

Well, hello! Weer een paar weken verder en inmiddels verhuisd naar East Sheen. Mijn internet is vandaag aangesloten en ik heb een landline. Ik werd 122 pond afgezet: dit heeft me even geconfronteerd met het feit dat ik een 'buitenlander' ben waar gebruik van gemaakt kan worden. Zelfs in Engeland!

Mijn kamer is heerlijk: groot en met een prachtig uitzicht over de achtertuinen. Vandaag is mijn huisgenoot aangekomen, even wennen om weer iemand in huis te hebben. Met de meiden van de languagecourse heb ik nog regelmatig contact. We zijn het er over eens dat het sociale contact het beste onderdeel van de course was;). Verder heb ik deelgenomen aan een vierdaagse conference van Ecarte: de internationale organisatie voor Arts Therapies. Mijn docenten uit ND waren ook aanwezig: het was erg gezellig en oerhollands. Ik heb een aantal workshops Dance Movement en Art therapy gedaan. Af en toe had ik het gevoel tussen een stel mafkezen te zitten: wat kunnen die therapeuten zich laten gaan, zeg..Het leek soms net een jungle!

Mijn ouders kwamen een paar dagen met de auto en brachten alle spullen plus mijn fiets! De auto was werkelijk volgepropt en ik vroeg mij af of ze, mijn ouders kennende, de reis zonder echtelijke ruzie hadden doorstaan. Natuurlijk werd er nog dagen gekibbeld over wie de kaart verkeerd had gelezen of wiens Engels slechter was...Wat zijn ze toch adorable;) Haha.

Volgende week beginnen de college's. Ik heb al wat classmates en docenten ontmoet. Ik rij lekker op mijn fiets naar de campus..moet zeggen dat het wel afzien is want het kan behoorlijk heuvelachtig zijn. En als je in het park fietst moet je uitkijken dat je geen hert aanrijdt! A.s. vrijdag vlieg ik voor twee dagen naar Nederland: niet voor de kaas maar voor de Eindhoofse Spaanse sferen: het Tunafestival!!! (zie www.tunafestival.nl) Erg veel zin in! Nog even los voordat het echte werk begint....

Ciaociao and arrivideci;)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alex:
    25 september 2009
    Ha, leuke foto's van de oudjes. Ook fijn om je weer eens te spreken en te zien :)

Gr uit Beijing
  2. Je moedertje:
    3 oktober 2009
    wat een leuke foto"s van die oudjes he, ze doen het nog best!!!
    heel veel liefs!
  3. Je moedertje:
    7 oktober 2009
    dag essie,
    genoten van jou en de foto's

liefs ma en pa